fbpx

Grupa Unity podpisuje umowę z Descom – jednym z międzynarodowych liderów rynku wdrożeń e-commerce

Obie firmy specjalizują się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań e-commerce w swoich krajach. Od maja działają na polskim rynku wspólnie. Umowa podpisana przez Grupę Unity oraz Descom dotyczy współpracy przy zaawansowanych wdrożeniach opartych o rozwiązania IBM Smarter Commerce. Realizacja dla Kwiatowyogrod.pl jest pierwszym efektem współpracy pomiędzy firmami.

Połączone doświadczenia oraz zespoły konsultantów Unity i Descom umożliwią realizację skomplikowanych projektów integracyjnych dużej skali, dla najbardziej wymagających klientów z segmentu handlu detalicznego i dystrybucji, a także telekomunikacyjnego i finansowego.

To również kolejny krok w budowaniu kompleksowej oferty dla e-biznesu. Wdrożenia realizowane w oparciu o rozwiązania IBM uzupełnią ofertę dedykowanych platform e-commerce, w ramach której, oferowane są projekty na bazie autorskiej platformy Unity.Commerce.

– Wsparcie naszych kompetencji jako firmy wdrażającej rozwiązania klasy Enterprise – IBM WebSphere Commerce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom korporacji i największych sklepów internetowych. Wspólnie z Descom możemy realizować projekty większej skali, nie tylko na rynku polskim – wyjaśnia Grzegorz Rudno-Rudziński, Prezes Zarządu Unity S.A.

Zespół Unity będzie odpowiedzialny za doradztwo i analizę biznesową, projektowanie UX, wdrożenia komponentów front-end’owych oraz zarządzanie projektami. Specjaliści Descom odpowiedzialni będą natomiast m.in. za projektowanie architektury, integrację oraz wdrożenia komponentów back-end’owych w oparciu o technologie IBM Websphere Commerce. W zależności od projektu zakres współpracy może zostać także wzbogacony o komplementarne usługi e-marketingowe świadczone przez Grupę Unity.

– Bardzo cieszy mnie perspektywa ścisłej współpracy z Grupą Unity. Kombinacja naszego doświadczenia w budowaniu sklepów internetowych „high-end” z niepodważalnym zrozumieniem polskiego rynku e-commerce przez Grupę Unity tworzą niedostępną do tej pory wartość i przewagę konkurencyjną dla naszych klientów – twierdzi Konsta Saarela, Sales Director w Descom.

Umowa między firmami zakłada realizację kilkunastu celów strategicznych, w czym ma pomóc stworzenie wspólnego zespołu sprzedaży dedykowanego rozwiązaniom IBM. Firmy będą prowadzić wspólnie wybrane działania promujące i wspierające sprzedaż rozwiązań IBM Smarter Commerce na rynku polskim.

Zostaw odpowiedź