fbpx

Gruper.pl poszerza profil i stawia na modę

Szał zakupów grupowych przeszedł do historii – tym samym pora na portale grupowe celujące w tego typu praktykach. No chyba, że wykorzystają wysoką rozpoznawalność swoich marek i spróbują spojrzeć na e-commerce szerzej.

Taki właśnie proces wewnętrznych przemian przechodzi Gruper.pl

 

W kwietniu 2013 roku Gruper dał pierwsze sygnały świadczące o tym, że nie będzie tylko i wyłącznie przyglądał się kurczącemu się rynkowi zakupów grupowych – uruchomiono zakładkę Design z propozycjami skierowanymi do klientów, których pasją jest wyjątkowe wzornictwo.

 

Zarząd Grupera zdaje się rozumieć sytuację w jakiej znalazły się zakupy grupowe:

„Dzisiaj Gruper.pl to platforma e-commerce, źródło różnorodnych propozycji dla klientów indywidualnych oraz biznesu. Odeszliśmy od pierwotnego modelu portalu zakupów grupowych, wprowadziliśmy modyfikację naszych ofert w kierunku deali bardziej otwartych, nieograniczonych czasowo czy też minimalną liczbą kupujących. Dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce motywuje nas do nieustannej pracy nad rozwojem w coraz to nowych sferach i branżach – komentuje Mariusz Kaźmierczak Członek Zarządu Gruper Gruper Sp. z o.o.

 

Nowy, 2014 rok przyniósł kolejne zmiany, teraz Gruper.pl wzbogaca portfolio proponowanych usług o regularne oferty z zakresu fashion. Przy czym Gruper twierdzi, że jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wśród portali zakupów grupowych w Polsce. Warto także dodać, że zakładka powstała przy współpracy i zaangażowaniu jednego z najbardziej dynamicznych internetowych sklepów z modą – Answear.com.

 

Stąd w ofercie znalazły się marki takie jak: Mexx, Reporter, Diesel, Scotch&Soda, French Connection, Ben Sherman, Accessories Dept., Miss Sixty czy Guess.

Zostaw odpowiedź