fbpx

Gryfnie.com, czyli hanysy robią y-kommersa

Wiele piszemy w Mensis o tym, że marketing nie musi być pustą wydmuszką napompowaną czołobitnymi strofami pod adresem klientów lub bałwochwalstwem samej marki. Zazwyczaj zdarza mi się to pokazywać na przykładzie popularnych reklam na YouTube.com.

Tym razem jednak mam rzadką okazja pokazać to na polskim sklepie internetowym.

Gryfnie, to przejrzysty, nowoczesny sklep internetowy, który stawia na śląskość pełną gymbą. Założyli go dwaj gizdowie ze Pszczyny – jeden jest etnologiem, drugi programistą.

 

Nie ma w nim wielkiego wyboru asortymentu – trochę ciuchów z familokiem, mydło sadza soap z wonglym aktywnym “Zrychtowane na podoba wongla z fedrunku na grubie we Zobrzu 320 m pod ziymiom”. Jak tu ich nie polubić od pierwszego przeczytania.

 

Na koniec opis kubka fajrant: “Kubek Fajrant dlo wszyjstkich, kierzy som po szychcie i se już mogom dychnyć. I tyż dlo tych, kierzy som przed szychtom, coby pamiyntali ło fajrancie!”

 

I z tą pozytywną myślą kończymy kolejnego newsa.

Zostaw odpowiedź