fbpx

GW: Instagram bije rekordy w Polsce

Jak donosi Gazeta Wyborcza najnowsze odkrycie wizualnych social mediów, czyli Instagram zaczął gwałtownie zdobywać popularność w Polsce.

Jak każda gwiazda nowego social media trendu, Instagram ma swoje korzenie w
USA, gdzie został założony w 2010 roku. Warto też pamiętać, że od 2012 roku jest własnością Facebooka.

 

Nie bez powodu ostatnimi czasy w dziale aktualności wspominamy o tym najnowszym, obok Pinterestu, wynalazku social foto media. W ciągu kilku miesięcy Instagram zyskał w Polsce ponad milion użytkowników – całkowita liczba gości portalu w sierpniu sięgnęła ponad 1.5 miliona.

 

Chociaż social media wielu z nas wychodzi już uszami, to traktowanie Instagrama jak typowego narzędzia marketingowego jest błędem. Jest to za to niezastąpione przy kreowaniu wizerunku marki – wystarczy zaprezentować unikalne fotografie produktów lub marki.

 

 

Czasami wystarczy przejrzeć niewykorzystane zbiory zdjęć, którym nie udało się trafić do katalogów lub zaprezentować ciekawe ujęcie z codziennego życia naszej marki, produktów lub życia użytkowników z marką w tle.

Zostaw odpowiedź