fbpx

GW: NC+ straciła 150 tys klientów w 3 tygodnie!

NC+ zasłużyło sobie na największy „fail” ostatnich kilku lat, jeśli nie dekad. Według informacji Gazety Wyborczej brak empatii w stosunku do klientów, a następnie ignorowanie ich głosów przyczyniło się do rozwiązania już 150 tys umów!

Ile głów trzeba ściąć, żeby kark ugiął cały zarząd NC+?

Sporo – po trzeciej z rzędu informacji, że kolejna osoba odeszła z NC+ przestałem liczyć toczące się po medialnym bruku kolejne głowy. Chociaż sytuacja wyglądała trochę jak rewolucja, to wcale nią nie była.

 

Warto przypomnieć, że podczas rewolucji głowa króla spada z karku jako pierwsza. Pytanie dlaczego tym razem tak nie było? W końcu dyrektorzy poszczególnych działów wdrażają strategię, którą zawsze akceptuje i nie mniej często proponuje sam zarząd.

 

Parafrazując św Łukasza – Zarządzie, zwolnienia zacznij od siebie!

 

Sama sytuacja z NC+ nie jest niczym nadzwyczajnym – po prostu sprawy potoczyły się trochę inaczej niż zwykle. To normalna sprawa, że wraz z wprowadzaniem zmian firmy z wielkim apetytem patrzą na pieniądze swoich klientów. Taka sytuacja ma miejsce czy to przy wymianie modeli sprzętu RTV/AGD, czy to przy propozycji kolejnej umowy w bankach lub w sieciach komórkowych. Zazwyczaj zdezorientowany lub zmęczony klient odpuszcza i kupuje truchło, które mu podadzą na srebrnej grawerowanej tacy.

 

Tym razem sprawa trafiła w niezwykle czuły punkt prawie każdego Polaka – w telewizję. Poza tym, wśród klientów znalazły się osoby zmotywowane, obrotne i z nadmiarem czasu. Dodatkowy element to krótki horyzont czasowy – gdyby cała operacja została rozłożona na kilkanaście miesięcy opór ze strony klientów znacząco by zmalał.

 

Oszukiwać klientów to trzeba umieć, Drogi Zarządzie.

Zostaw odpowiedź