fbpx

Hipermarkety wchodzą w e-commerce

Biznes Gazeta Prawna poruszył na dzisiejszych łamach interesujący temat. E.Leclerc, Auchan, Bricoman, Praktiker, Leroy Merlin, Tesco to tylko wybrane hipermarkety, które zaczynają coraz poważniej myśleć o sprzedaży w internecie.

Tylko Leroy Merlin przyciągnął w kwietniu tego roku bagatela 4.7 mln klientów! Niestety, kierownictwo nie pochwaliło się już wygenerowaną sprzedażą on-line. Ponoć wprowadzanie produktów do oferty sklepu wciąż trwa.

 

Z kolei Tesco planuje sprzedawać blisko 30 tys produktów, zaś dostawy przeprowadzać bezpośrednio z lokalnych hipermarketów. Nie ma tu żadnego odkrywania Ameryki – hipermarkety korzystają ze znanych i sprawdzonych wzorców.

Pytanie brzmi – czy klienci pójdą za hipermarketami do internetu, czy mniejsze sklepy powinny zacząć się obawiać?

Zostaw odpowiedź