fbpx

H&M otwiera nowy sklep internetowy Arket w 18 krajach Europy

H&M idzie w nową markę premium, która pojawi się w kilku miastach i 18 krajach Europy dzięki sklepowi internetowemu.

Arket to nowa propozycja od H&M (warto przypomnieć, że to skrót od Hennes & Mauritz, dwóch pierwszych sklepów należących do Szweda Erlinga Perssona). Nowa marka zacznie swoją działalność od otwarcia sklepów stacjonarnych w Londynie, Brukseli, Kopenhadze i Monachium. W międzyczasie pojawi się sklep internetowy.

Jak na razie domena Arket ujawnia tylko samo istnienie marki, fakt istnienia asortymentu typowego dla marek z grupy H&M (w kategoriach: kobieta, mężczyzna, dziecko, dom) oraz kraje, w których marka ma zamiar być obecna co najmniej na poziomie Internetu. Wśród nich są kraje Europy Środkowej i Wschodniej, w tym Polska.

Jak twierdzi producent, w przypadku marki Arket, skupi się na jakości i funkcjonalności swoich ubrań. Co prawda, sugeruje to, że w przypadku tańszej marki matki H&M jest inaczej, ale pozostawmy to bez dalszego komentarza.

H&M działa już w 65 krajach, zaś w 35 z nich posiada także sklep online. Marka obecna jest nie tylko w Europie, ale walczy o rynki Ameryki Północnej, chiński, japoński oraz południowokoreański.

Czym zaskoczy nas Arket? Z pewnością polski rynek modowy spogląda na działania H&M z niepokojem, ponieważ jest to marka, która odniosła w naszym kraju spory sukces.

Zostaw odpowiedź