fbpx

IAB Polska: konsumpcja treści online

Korzystając z okazji publikacji przez IAB Polska bogatego w informacje o nowych mediach raportu pt „TV+WWW = Razem lepiej” prezentujemy omówienie drugiego fragmentu pod tytułem „konsumpcja treści online”.

Posiłkując się raportem IAB przyjrzymy się konsumpcji mediów w Polsce wśród Internautów.

 

 

Zaczynamy od pytania: „Co zwykle robisz w Internecie? Wskaż najczęstsze aktywności”. Tutaj zaskoczeniem jest trzecia pozycja, czyli wideo online. Marnie wypadają blogi, zaskakująco słabo porównywarki cenowe i fora.

 

 

Zerknijmy na podziałkę według urządzeń – dominacja komputerów desktop jest niepodważalna. Ciekawie wypada tablet – szczególnie na tle pierwszej części badania, z której wynika, że dwa razy więcej osób korzysta z Internetu na smartfonie. Mamy tu ewidentną niezgodność odpowiedzi.

 

 

Na koniec rewelacyjny wykres podsumowujący rolę każdego urządzenia – ten kto odnajdzie w tej tablicy Mendelejewa miejsca, które czekają na wypełnienie zarobi miliardy dolarów. Pozycje laptopa/desktopa i smartfona zdają się być niezagrożone.

 

 

 

Zostaw odpowiedź