fbpx

IAB Polska: multiscreening w Polsce

Korzystając z okazji publikacji przez IAB Polska bogatego w informacje o nowych mediach raportu pt „TV+WWW = Razem lepiej” prezentujemy omówienie fragmentu pod tytułem „Multiscreening”.

Z badania IAB wynika, że aż 83% Polaków zalicza się do grupy tzw „multi-screeners”.

 

 

Na początek najciekawsza informacja – już 10% internautów w Polsce nie korzysta z tradycyjnej telewizji. Niestety, nie znamy wyników „w drugą stronę”.

 

 

Poza tym kolejna ważna informacja to fakt, że także Polscy użytkownicy Internetu korzystają codziennie z kilku ekranów. Minimum raz na tydzień prawidło to dotyczy blisko 2/3 respondentów.

 

 

Dynamika zachowań wieloekranowych rośnie w szybkim tempie. W ciągu 3 lat liczba osób, które nigdy nie skorzystała Internetu podczas oglądania telewizji spadła z blisko 1/3 do mniej niż 1/5. Z kolei liczba osób, które korzystają min raz dziennie wzrosła z 15 do 28%. Ogółem liczba aktywnych minimum raz w tygodniu multiekranowców wzrosła z 49 do 63 procent.

 

 

 

Zostaw odpowiedź