fbpx

IAI-Shop.com i FreshMail razem dostarczą e-maile dla sklepów internetowych

Każdy sklep internetowy szuka najefektywniejszej formy kontaktu z klientami. Dodatkowo, kiedy ma niskie marże, wtedy liczy się dla niego każda złotówka i to ogranicza inwestycje w drogie formy reklamy. Świetnym rozwiązaniem problemu jest e-mail marketing, dzięki któremu statystycznie zainwestowana jedna złotówka może wygenerować ponad 40 zł sprzedaży.

IAI-Shop.com oferuje integracje, jakiej nie ma w pakiecie w innym rozwiązaniu SaaS do prowadzenia sklepu internetowego. Dzięki współpracy z FreshMailem 2 000 sklepów internetowych i miliony ich klientów skorzysta z efektywnej formy komunikacji.

IAI-Shop.com stale rozwija i poszerza możliwości sprzedaży wielokanałowej (tzw. multichannel marketing) w e-sklepach. Ponieważ e-mail marketing jest jednym z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji, liderzy swoich rynków, czyli FreshMail i IAI-Shop.com zintegrowali swoje usługi e-mail marketingowe.

 

„IAI to niezwykle popularne i profesjonalne narzędzie do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Wiemy jak bardzo ważne jest, aby nowoczesne systemy e-commerce oferowały kompleksowe usługi swoim Klientom. Takie podejście obserwowaliśmy od wielu lat w pracy nad rozwojem platformy IAI i dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na integrację z tym systemem.” – podkreśla Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający FreshMaila

 

Elementami, które wyróżniają ofertę przygotowaną wspólnie przez IAI-Shop.com i FreshMail są szybki czas, pewność oraz niskie koszty dostarczenia e-maila. FreshMail utrzymuje bardzo dobre relacje z największymi dostawcami usług pocztowych oraz dba o poprawną zawartość maili. Wysyłka e-maili przez FreshMaila gwarantuje najwyższe standardy bezpieczeństwa. System przechowuje dane na zabezpieczonych serwerach, a wszelkie działania są zgodne z prawem. Dzięki temu nie ma ryzyka zablokowania kampanii e-mail marketingowej klienta IAI-Shop.com.

 

Ponadto, profesjonalna analiza odbić pozwala sprawdzić, które z adresów są już nieaktywne, a następnie automatycznie usunąć je z bazy subskrybentów. Dzięki temu skuteczność dotarcia maili do adresatów jest jeszcze większa. Co więcej, FreshMail jest narzędziem wciąż rozwijanym, więc klienci mają dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych.

 

“Dla IAI S.A. FreshMail to ważny partner, który zapewnia naszym klientom infrastrukturę potrzebną do szybkiej i pewnej wysyłki e-maili. Obserwujemy rosnącą popularność e-mail marketingu w pozyskiwaniu i zatrzymywaniu klientów w sklepach internetowych. Jak w każdym projekcie IAI S.A., postawiliśmy na to aby dzięki integracji pojawiły się dla naszych klientów nowe możliwości, bez zabierania dotychczasowych oraz aby końcowa synergia wynikająca z integracji IAI-Shop.com i Freshmail była wyższa niż każdy z systemów z osobna. Efektem integracji będzie dalszy wzrost obrotów naszych klientów, przy niższych kosztach działalności.” – komentuje Paweł Fornalski, Prezez IAI S.A.

 

Kolejnym udogodnieniem są znacznie niższe koszty dla klientów IAI-Shop.com. Pojedynczy użytkownik FreshMaila płaci 0,025 zł netto za wysłanego maila. W przypadku klientów korzystających z systemu IAI-Shop.com cena wysłania jednego maila to zaledwie 0.003zł. Działa tutaj efekt skali, który przypomina zakupy grupowe.

Klientów IAI-Shop.com nie ogranicza żadna umowa, ponieważ integracja nie wymaga jej zawierania. Cała funkcjonalność jest gotowa do użycia. Od sprzedawcy sklepu internetowego zależy czy chce z niej korzystać i uruchomić w swoim panelu administracyjnym IAI-Shop.com.

 

Więcej informacji na temat korzyści i działania integracji z FreshMailem można przeczytać na stronie IAI-Shop.com.

1 komentarz

  1. Adam Głowacki 02-07-2013

Zostaw odpowiedź