fbpx

Idą zmiany w Yahoo! Na początek nowe logo i nowa strona

TechCrunch jak zwykle stoi na posterunku. Tym razem udało się wypatrzyć w sieci nowe logo Yahoo!, a konkretnie rzecz ujmując krótki survey, jaki Yahoo! robi swoim użytkownikom.

Nieco przygasła gwiazda internetu sprzed dwóch dekad szykuje serię zmian, które zaprojektowała i wdraża sama Marissa Mayer – były wiceprezes Google ds “Search Products & User Experience”.

Po trzech miesiącach od objęcia stanowiska CEO w Yahoo! Mayer zakreśliła horyzont w ramach którego Yahoo! ma zamiar się rozwijać. Jednym z głównych elementów nowej strategii jest ruch mobile oraz odświeżenie dotychczasowego zmurszałego już wizerunku dawnego giganta.

 

W sieci pojawiły się także pierwsze przecieki, jak będzie wyglądała nowa strona Yahoo!. Wszystko to za sprawą Business Insidera. Trzeba przyznać, że mamy do czynienia raczej z lekkim liftingiem niż zmianami totalnymi. Przy okazji, warto nadmienić, że nowe Yahoo! to kolejny projekt, który stawia okno wyszukiwarki w centralnym punkcie strony.

 

Co do nowego loga, pokazywanie go na białym tle, bez nowej identyfikacji przypadkowym osobom to raczej faux pas niż sensownie przeprowadzone badanie. Jest rzeczą oczywistą, że większość osób wybierze stare logo, które nie spowoduje dysonansu poznawczego u odbiorcy.

Zostaw odpowiedź