Idealny koszyk zakupowy w sklepie internetowym - jak powinien wyglądać?

Idealny koszyk zakupowy w sklepie internetowym – jak powinien wyglądać?

Konsumenci coraz chętniej korzystają z Internetu przy dokonywaniu zakupów. Mocnymi atutami, wpływającymi na decyzje zakupowe za pośrednictwem e-sklepów, jest łatwość porównania i wyboru produktów.

Koszyk – newralgiczny etap sprzedaży

Składanie zamówienia w sklepie internetowym nie dla wszystkich osób jest jednak łatwe. Gdy wybierze się określony produkt, jest on umieszczany w tzw. koszyku. Często zdarza się sytuacja, w której taki koszyk ciężko odnaleźć na stronie internetowej ze względu na jej układ graficzny. Jeśli uda się już do niego w jakiś sposób trafić, mnogość opcji wysyłki, konieczność przejścia kilku etapów złożenia zamówienia oraz wysokie opłaty za dostawę mogą odstraszyć na tyle, że efektem będzie rezygnacja z zakupu na rzecz innego sklepu internetowego lub stacjonarnego.

Idealny koszyk zakupowy powinien charakteryzować się tymczasem przejrzystością, brakiem rozpraszających elementów oraz uproszczonymi opcjami płatności i dostawy. Doskonałym rozwiązaniem w tej kwestii może być skorzystanie z systemu click & collect oferowanego przez Bliskapaczka.pl. Oprócz prostoty składania zamówienia pozwala on na sprawne wybranie dogodnego punktu odbioru paczki z nowoczesnej mapy, przy bardzo korzystnej, specjalnie wynegocjowanej cenie dostawy.

Jak wygląda zamówienie paczki w Bliskapaczka.pl?

Sposób zakupu towaru w przypadku portalu Bliskapaczka.pl jest podobny do oferowanego przez InPost zakupu do paczkomatu. Po złożeniu zamówienia w danym sklepie internetowym, przechodzi się do strony, na której znajduje się mapa Polski. Następnie, za pomocą myszki i przycisków na klawiaturze, można wybrać konkretny punkt, do którego będzie nadana przesyłka. W szczegółach będzie się znajdowała informacja o dniach tygodnia i godzinach jego działania oraz o opłatach, które trzeba będzie ponieść.

Dużym plusem usług oferowanych przez Bliskapaczka.pl jest to, że klient otrzymuje dostęp do ponad 16 tys. punktów odbioru. Wśród nich znajdują się nie tylko placówki pocztowe, ale również paczkomaty, kioski Ruchu, sklepy spożywcze i różnego rodzaju punkty usługowe. To spore udogodnienie, dzięki któremu sklepy internetowe korzystające z rozwiązań click & collect zyskują bardzo wielu klientów. Możliwość odbioru paczki w trakcie podróży do pracy i do domu, w dogodnym miejscu, także w nietypowych godzinach, jest bardzo ważna i decyduje o przewadze konkurencyjnej sklepów, które zdecydowały się na skorzystanie z usług portalu Bliskapaczka.pl.

Bliskapaczka.pl – atuty korzystania ze strony zamawiającego

Podstawowym atutem składania zamówienia przez Bliskapaczka.pl jest intuicyjny panel. Wystarczy jedno kliknięcie, by wybrać punkt odbioru i firmę kurierską, która dostarczy kupiony produkt we wskazane miejsce. Sporym atutem jest też bardzo atrakcyjna cena. Stawki za wysyłkę zostały wynegocjowane z firmami kurierskimi i są znacznie korzystniejsze niż przy zamówieniach indywidualnych. Można w tym zakresie korzystać z oferty Poczty Polskiej, kiosków Ruchu, InPostu, i DPD. Co niezwykle istotne, Bliskapaczka.pl jest w pełni skonfigurowana z jednym z najbardziej znanych portali aukcyjnych w Polsce – Allegro.pl. Nie trzeba zatem dokonywać dodatkowej rejestracji, by skorzystać z atrakcyjnej pod względem cenowym przesyłki. Wystarczy posiadać konto na Allegro.pl i już można zamawiać określony produkt internetowo, za pomocą jednego kliknięcia.

Zmiany w koszykach – perspektywy

Koszyk to jeden z najważniejszych elementów strony sprzedażowej w sklepie internetowym lub na portalu aukcyjnym. Niestety, nadal wielu sprzedawców stosuje przestarzałe rozwiązania w tym zakresie. Konkurencja jest jednak tak duża, że już teraz można zauważyć trend wzrostowy, jeśli chodzi o decydowanie się na takie innowacje, jak system click & collect oferowany Bliskapaczka.pl. Piłeczka leży po stronie konsumentów, dlatego warto już teraz nakłaniać sklepy, w których kupuje się produkty do skorzystania z oferty takich portali. Korzyść z tego będzie obopólna, ponieważ nabywca zyskuje bardzo prosty w obsłudze interfejs, a sprzedawca – utrzymuje swoich stałych klientów, jak i jest w stanie pozyskać też tych nowych, znudzonych długo trwającymi zamówieniami i wysokimi opłatami za przesyłkę, narzucanymi przez firmy kurierskie.

Co ważne dla sprzedawcy, dzięki Bliskapaczka.pl możliwe jest szybkie wygenerowanie etykiety po uzyskaniu zamówienia, a koszty dostaw opłaca się jedną fakturą, za cały miesiąc. Dzięki temu nie tylko przyspiesza się proces zamówienia, ale również można sprawić, że ceny produktów będą atrakcyjniejsze. Przewiduje się, że w 2018 i w 2019 r. na rozwiązania click & collect, takie jak Bliskapaczka.pl zdecyduje się większość sklepów internetowych. Liczba punktów odbioru paczek cały czas rośnie, co przyspiesza proces zmiany na rynku usług pocztowych i decyduje o popularności tego typu uproszczeń.

Advertisement

Zostaw odpowiedź