fbpx

Infografika: co buduje lojalność klientów?

Zendesk opublikował całkiem interesującą infografikę, która w telegraficznym skrócie opowiada o tym, co cenią sobie lojalni klienci.

Jakość to najważniejsza kwestia dla klientów, którzy uważają się za lojalnych. Nie do końca wiadomo, czym owa jakość jest, ale można podejrzewać, że chodzi o ogół odczuć, jakie pojawiają się podczas kontaktu z marką.

Na drugim miejscu mamy obsługę klienta – tą odpowiedź wskazało 72% respondentów. Cena pojawiła się dopiero na trzecim miejscu, co każe zastanowić się nad sensem programów lojalnościowych, których zadaniem jest obniżanie ceny.

 

Czwarte miejsce to znowu zaskoczenie bo jest po prostu wygoda. Co się kryje pod tym pojęciem każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Na pewno będzie to dobra znajomość gustu i potrzeb stałego klienta.

 

Ale to nie wszystko – niemniej ciekawe smaczki na poniższej infografice.

lojalność-klienta-

2 komentarze

  1. Adrian Strójwąs 19-10-2012
  2. anty 23-10-2012

Zostaw odpowiedź