fbpx

Infografika: dlaczego drobny biznes powinien postawić na internet?

Reach Local zaprezentował infografikę, która podaje szereg argumentów przemawiających za tym, aby drobny biznes starał się być mocno obecny w sieci.

Po pierwsze, wszyscy spędzamy coraz więcej czasu w sieci. Jeśli chcemy zwrócić uwagę potencjalnych klientów musimy być tam gdzie oni – to prosta i ponadczasowa prawda. Warto także wiedzieć, że na wyszukiwanie w sieci i social media internauci poświęcają blisko połowę swego czasu.

Po drugie, ludzie poszukują lokalnego biznesu w sieci, a nie na ulicy. 85% konsumentów przyznaje się do tego, że poszukiwało lokalnych firm w sieci – wystarczy dać im się znaleźć.

Po trzecie, fanpage lokalnej firmy na Facebooku to dobry pomysł – lepszy niż posiadanie swojej strony na YouTube.com lub Twitterze. Przynajmniej zdaniem amerykańskich drobnych przedsiębiorców.

Po czwarte, mobile to fundament lokalnego biznesu. Aktualna ścieżka zakupowa posiada smartfona wygląda następująco: potrzeba – poszukiwanie rozwiązania z pomocą smartfona – zakup. Twoja strona www może być rozwiązaniem, wystarczy, że przystosujesz ją do potrzeb mobile i właściwie wypozycjonujesz.

Po piąte, pamiętaj o reklamie w sieci oraz jej dywersyfikacji. Niech na Twoją strategię reklamową składają się zróżnicowane taktyki, które odwołają się do: wyszukiwarek, reklamy display, reklamy mobilnej oraz social media.

infografika

1 komentarz

Zostaw odpowiedź