fbpx

Infografika: e-mail marketing w liczbach

FreshMail postanowił podzielić się z nami kilkoma interesującymi statystykami dotyczącymi polskiego rynku mailingowego. O ile same dane nie są zaskakujące to sama forma jest przepyszna!

Takiej infografiki nie powstydziłaby się żadna agencja reklamowa na świecie.

Wystarczy tego bicia piany – zacznijmy od garści niezbyt odkrywczych ale wartych podkreślenia informacji. Po pierwsze, godziny wysyłki – najpopularniejsza to 8 rano, potem stopniowo popularność spada aż do 14, która jest równie popularna jak… czwarta rano.

 

Ale jest też druga strona medalu – dzienny rozkład otrzymywanych maili z reklamami. Godziny 8, 9 i 13 są nimi zdecydowanie przesycone. Jeśli chodzi o najpopularniejsze dni, to dominuje czwartek, potem mamy wtorek i środę.

 

Średnia ilość otwarć mailingów to 19,43%, zaś CTR: 6,08%. Ciekawostką jest fakt, że najlepsze statystyki klienci FreshMail uzyskali w piątek! Jeśli chodzi o konkretny rozkład godzinowy to najskuteczniej wypadła godzina 21 – zaraz obok była 18.

 

Co ciekawe, personalizacja kampanii na poziomie tematu wynosi raptem 20%. Niemniej interesująco rośnie ilość otwarć maili za pomocą urządzeń mobilnych. Dominującym systemem mobile wciąż jest iOS. Daleko w tyle mamy Androida i jeszcze dalej prawdopodobnie Windowsa, które określono mianem “Nokia”.

 

Ale to nie wszystko, więcej wyczerpujących informacji poniżej.

 

Zostaw odpowiedź