fbpx

Infografika: Google+, czyli wymarłe miasto

Umpf, brytyjska agencja PR-owa i social medialna nie pozostawiła na sieci społecznościowej Google+ suchej nitki. Takie wnioski płyną z danych jakie przytoczono na poniższej infografice.

Już liczba zarejestrowanych użytkowników nie wróży niczego dobrego – 170 milionów przy 161 milionach zarejestrowanych Linkedin i 140 milionach Twittera. To fatalny wynik jak na konkurenta Facebooka.

 

Dalej jest jeszcze gorzej. Weźmy na warsztat najważniejszy czynnik czyli dzielenie się treścią. Tutaj rządzi Twitter i jasne staje się dlaczego pomimo ograniczonej liczby użytkowników jest tak ważnym i silnym narzędziem medialnym.

 

Twitter osiąga wynik 5-krotnie lepszy od Facebooka, miażdży też Linkedin oraz Google’a, który jest 33-krotnie gorszy.

 

Następnie mamy najciekawszą część badania, która pozwoli Wam lepiej wybrać właściwe narzędzie social media. Facebook dominuje w sektorze medycznym/zdrowotnym, za to Twitter świetnie radzi sobie w rozrywce i technologiach. Google+ nie radzi sobie w ogóle, zaś Linkedin bryluje w sektorze biznesowym.

 

1 komentarz

  1. Any 22-02-2013

Zostaw odpowiedź