fbpx

Infografika: noworoczne przyrzeczenia e-marketingowców

SLI Systems Shows, brytyjskie przedsiębiorstwo, które zajmuje się e-marketingiem postanowiło przeprowadzić badanie wśród 500 sklepów na całym świecie. Research miał odpowiedzieć na pytanie, co będzie głównym celem przedstawicieli e-commerce w Nowym 2013 roku.

Co ciekawe i pocieszające – w badaniu, nie ma mowy o social media. Wygląda na to, że historia zatoczyła koło i powoli wracają czasy, w których fundamentem sprzedaży są solidne badania i solidna optymalizacja sklepu.

60% sklepów postawi na poprawę wskaźnika konwersji. 55% popracuje nad stroną, tak aby była atrakcyjniejsza dla klientów, zaś ponad 1/5 poważnie myśli nad ekspansją na rynki zagraniczne.

Jeśli chodzi o szczegóły to w priorytetach na pierwszym miejscu mamy wyszukiwarkę na stronie. Ponad 1/5 respondentów twierdzi, że to najważniejszy element do poprawienia. Jeśli chodzi o sposoby na poprawę wyszukiwania na stronie wymienia się tutaj testy A/B, pracę nad katalogiem produktów, zastosowanie technologii Ajax oraz nowych komponentów Javy.

Drugie miejsce na liście priorytetów na 2013 to SEO, trzecie zaś to mobile, ale w wydaniu commerce, czyli innymi słowy budowanie sprawnej przynoszącej konwersje strony mobilnej. Wysokie miejsce zajmuje także plan zbudowania mobilnej aplikacji.

Firmy planują położyć także większy nacisk na umieszczanie nowej treści na swoich stronach szczególnie w tematyce “how-to”. Istotna będzie także współpraca z prasą oraz materiały video.

marketing-2013

Zostaw odpowiedź