fbpx

Infografika: polski showrooming według TNS

Na podstawie swojej bogatej bazy badawczej TNS skroił infografikę o showrommingu, czyli “odwiedzaniu sklepów jedynie, by oglądać i testować produkty z zamiarem nabycia ich gdzie indziej”.

Okazuje się, że robi tak już prawie co trzeci Polak.

Prawie co trzeci bo czyni tak dokładnie 28% posiadaczy smartfonów w Polsce. Podobnie jest na świecie – to kolejny prognostyk, który wskazuje, że Polacy nie gęsi i smartfony lubią. A to z kolei oznacza, że polskie sklepy powinny postarać się o mobilne strony www.

 

Warto to zrobić, ponieważ aż 43% “showroomingujących” Polaków czyta w telefonie opinie o danym produkcie, zaś 31% porównuje ceny. Poza tym Polacy są tradycjonalistami i nadal wolą zawierzać opinii sprzedawców w sklepie offline, zamiast sprawdzić na własne smartfony, znaczy oczy.

 

Zostaw odpowiedź