fbpx

Infografika: sprzedaż m-commerce w liczbach

Brytyjski Voucher Codes Pro zlecił wykonanie infografiki, z której wynika, że w samych tylko Stanach Zjednoczonych zamówienia z tytułu m-commerce mają wynieść ponad 2 miliardy dolarów.

Podczas, gdy cały rynek w USA urośnie w ciągu 3 lat o 62 miliardów USD. Z tego prosty wniosek, że m-commerce to nadal kropla w morzu handlu.

Niemniej jednak nie sposób ową kroplę zignorować – już 45% wszystkich konsumentów korzysta ze smartfonów podczas zakupów offline. Świat online i offline staje się coraz bardziej “bezszwowy” – bez dwóch zdań zmierzamy w kierunku pełnego zszycia online z offline.

 

Wróćmy do praktyki: 53% mężczyzn oraz 38% kobiet spośród konsumentów używających smartfona w sklepie pozwala sobie na sprawdzanie cen w innych sklepach – to istotna informacja dla sklepów, które są w pobliżu offline.

 

Najwyższa pora, aby ich właściciele zrozumieli, że porównywanie cen w internecie podczas zakupów to największe szanse na konwersję dla sklepów nie z drugiego końca kraju, a z najbliższej okolicy! Wystarczy umieszczać ceny na sklepie i stosować geotargeting.

 

Co czwarty użytkownik smartfona skusił się na wejście do sklepu po tym, jak zobaczył na telefonie jego reklamę lub rekomendację. To kolejny argument za geotargetowaniem.

 

Zostaw odpowiedź