fbpx

Infografika: stan e-commerce w USA

Baynote pokusił o mały „forecast” tego, jak będzie rozwijał się amerykański e-commerce. Głównymi czynnikami wzrostu będą innowacje. Z jednej strony mają je tworzyć właściciele sklepów internetowych, z drugiej, mają je adaptować klienci – w postaci coraz to nowszych technologii mobilnych.

Chociaż USA to kraj z nieporównywalnie lepszym dostępem do sieci, to raport US Online Retail Forecast 2011-2016 przewiduje, że do 2016 roku ilość kupujących w sieci nadal będzie dynamicznie rosła, aż do blisko 200 milionów użytkowników. Jeszcze dynamiczniej wzrosną obroty, bo do 1700 dolarów na głowę każdego kupującego.

Ci, którzy pomnożą powyższe liczby mogą zacząć poważnie myśleć o otwarciu oddzielnego sklepu tylko na potrzeby USA. Ubrania i akcesoria to zdaniem eMarketera dwie kategorie produktów, które odnotują największy wzrost sprzedaży w sieci.

 

Jeśli chodzi o m-commerce to w 2015 roku obroty z tytułu zakupów przez telefony komórkowe mogą przekroczyć 30 miliardów dolarów. Bez dwóch zdań, kryzys gospodarczy omija e-commerce szerokim łukiem.

 

e-commerce--usa

Zostaw odpowiedź