fbpx

Infografika: wpływ społeczny, czyli social media

Bliżej niezidentyfikowana strona Mba In Marketing przygotowała infografikę o wpływie społecznym, który zdaniem MIM miałby wyrażać się w social media.

Zobaczmy, co Mba In Marketing ma na swoją obronę.

Zacznijmy od tego, co wywiera największy wpływ na kupujących – a tutaj jak zawsze, co badanie, to inny wynik. W tym wypadku nie ma jednak większych zaskoczeń – na pierwszym miejscu mamy po prostu strony sklepów internetowych (56% wskazań), na drugim strony marek (34% wskazań), zaś trzecie to blogi (31% wskazań).

 

Z infografiki możemy dowiedzieć się jeszcze, że 60% amerykańskich marketingowców planuje w 2013 wywalczyć większe budżety na reklamę cyfrową – nawet o 40%.

 

O tym, że blogerzy, Twitter i Facebook to główne narzędzia social media pisać nie trzeba, ale warto zapoznać się z nazwiskami, które infografika wymienia – w szczególności z Sethem Godinem.

 

Zostaw odpowiedź