InPost aktualizuje: mamy 3000 Paczkomatów w Polsce i nie zwalniamy tempa

Po dłuższej ciszy InPost wraca do formy i podaje do wiadomości ciekawe liczby na temat swojej aktualnej sytuacji.

Rok i miesiąc po tym, jak Integer został sprzedany Amerykanom z Advent International nastąpiło PR-owe przebudzenie firmy i ponownie dowiadujemy się o mniejszych, lub większych, sukcesach naszego (a może już amerykańskiego?) największego niezależnego operatora pocztowego.

Tym razem InPost informuje o tym, że przekroczył liczbę trzech tysięcy aktywnych Paczkomatów w Polsce. Maszyn jest już tak dużo, że firma zarządzana przez Rafała Brzoskę bierze się za mniejsze miejscowości – wygląda na to, że w opinii Integera duża miasta są już obstawione wystarczająco dobrze.

„Pod względem udziału Paczkomatów w obsłudze handlu e-commerce Polska jest unikatem na skalę światową, a Paczkomaty cały czas zwiększają swój udział w rynku. W okresach największego zapotrzebowania na usługi wykorzystanie całej sieci sięga 100% stąd decyzja aby przyspieszyć inwestycję w jej rozwój. Konsekwentnie realizujemy tę strategię, skupiając się także na mniejszych miejscowościach, które mają olbrzymi – moim zdaniem niedoceniany – potencjał” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

„Nie ma tygodnia, żebyśmy nie dostawali próśb z miejscowości w całej Polsce o postawienie nowego lub kolejnego Paczkomatu®. Nasz zakład w Zabierzowie pod Krakowem pracuje non stop, aby zrealizować wszystkie zamówienia” – podkreśla Rafał Brzoska.

Brzoska dodaje, że Paczkomat® na stałe zdeklasował dostawy pocztą i jest drugim najpopularniejszym sposobem dostarczania zakupów dla sektora e-commerce.

„Stawiając trzytysięczny Paczkomat® nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Cały czas trwa nasz proces inwestycyjny, którego celem jest zaspokojenie zapotrzebowania na te nowoczesne usługi logistyczne” – zaznacza Rafał Brzoska.

Zostaw odpowiedź