fbpx

InPost stawia na wielokanałowość

Jak uzyskać skuteczność blisko stu procent? Docierać do klienta każdym możliwym kanałem. Reguła ta działa zarówno w przypadku handlu, jak i logistyki. Wie o tym InPost, który bardzo uważnie podgląda handel internetowy i logistykę na całym świecie.

Łącząc wiele kanałów doręczeń InPost ma szanse stać się najskuteczniejszym doręczycielem przesyłek na rynku.

 

InPost zaczął od klasycznych przesyłek listowych, potem pokazał swoje innowacyjne oblicze w postaci Paczkomatów, a teraz powrócił do wdrożenia sprawdzonych usług, czyli doręczeń kurierskich. Nie minęło pół roku od wprowadzenia przez InPost usług kurierskich, a już firma ogłosiła integrację wszystkich kanałów pod hasłem „Bezpłatnie przekieruj paczkę”. Wygląda to wręcz tak, jakby usługi kurierskie zostały wprowadzone jako uzupełnienie innych kanałów logistycznych.

 

Jakby nie było, fakty są takie, że InPost wdrożył System Dynamicznego Przekierowania Paczek, który skierowany jest do klientów indywidualnych oczekujących na przesyłkę kurierską realizowaną przez InPost. Szczęśliwcy, którzy zamawiają Kurierem InPostem mogą zmienić zdanie i zamiast oczekiwać na kuriera odebrać swoją przesyłkę z wybranego Paczkomatu® InPost lub jednego z Punktów Obsługi Klienta. Usługa jest bezpłatna, zaś klienci mogą namyślać się do północy (23:59) w dniu nadania przesyłki. Potem na zmianę zdania już za późno. Docelowo opcja Dynamicznego Przekierowania Przesyłek przez odbiorcę ma zapewnić taką możliwość nawet do jednej godziny przed planowanym terminem doręczenia.

 

„Usługa Dynamicznego przekierowania paczek jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich e-konsumentów kupujących w Internecie, którzy wybierając opcję dostawy kurierskiej, nie mają pewności, że będą mogli odebrać swoją przesyłkę. Rozwiązanie jest także odpowiedzią na rosnące potrzeby w zakresie wielokanałowości dostaw oraz wysokiej elastyczności podmiotów obsługujących e-sklepy w zakresie logistycznym. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas rozwiązanie doskonale sprawdzi się także podczas zbliżającego się świątecznego sezonu zakupowego, gdyż jak pokazuje nasze dotychczasowe doświadczenie, zakupy online w tym okresie biją absolutne rekordy popularności i zmuszają operatorów kurierskich do pełnej mobilizacji” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

Zostaw odpowiedź