fbpx

Interia zapowiada nowe logo i identyfikację

Wrzesień rozpoczął się mocnym uderzeniem w świecie największych polskich portali horyzontalnych. Ledwo w tym tygodniu skończyliśmy omawiać nową identyfikację wizualną Wirtualnej Polski, a już otrzymaliśmy od Interii informację o tym, że i ona zmienia swoje szaty!

Oto nowe logo oraz identyfikacja portalu Interia.pl.

 

 

Trzeba przyznać, że nasi koledzy z Interii podeszli do tematu zdecydowanie bardziej profesjonalnie od Wirtualnej Polski. Efekt końcowy budzi dużo większy respekt. Naturalnie, z pewnością jest to także kwestia gustu, Wirtualna Polska postawiła na miękkie linie i efekt przestrzenny, Interia zaś na technologiczne wzornictwo wypełnione mieszanką żywych kolorów.

 

Owo wymieszanie kolorów ma sugerować wielowymiarowy strumień danych jaki przepływa przez portal i głowy jego użytkowników. Autorski krój czcionki jest bardzo przyjemny w odbiorze – jak zwraca uwagę sam autor, został zdecydowanie bardziej doświetlony i otwarty na przestrzeń wokół.

 

Jak odbierają logotyp sam zainteresowani?

– Decyzja o zmianie identyfikacji wizualnej Interii stanowi część wieloetapowego procesu przekształceń w firmie, zmierzających do wzmocnienia wizerunku marki jako dojrzałego, samodzielnego medium. Dotychczasowe logo zostało wprowadzone w 2005 roku, dlatego jego modyfikacja była naturalną konsekwencją rozwoju firmy i wynikała z konieczności dostosowania się do aktualnych trendów na rynku – mówi Artur Potocki, prezes zarządu Grupy Interia. – W obecnie realizowanej strategii większy nacisk kładziemy na takie obszary, jak informacja oraz styl życia. Naszym zamiarem jest to, aby wizerunek Interii był lepiej dopasowany do świata, w którym internet jest już codziennością, a nowe oraz tradycyjne media uzupełniają się i tworzą dynamiczną rzeczywistość – dodaje Potocki.

 



Zostaw odpowiedź