fbpx

iOS w dalszym ciągu rządzi w m-commerce

Takie wnioski można wysnuć z badań IBMa, który wyjaśnia, że podczas świąt zdecydowanie lepiej na swoich stronach mobilnych gościć użytkowników urządzeń Apple’a niż tych z systemami Android.

Powód jest prozaiczny – applowcy wydają dużo, dużo więcej.

 

Średnia wartość zamówienia w dniu 25 grudnia w USA złożona z urządzeń Apple wyniosła 93.94 dolara, zaś z urządzeń Android jedyne 48.10 dolara. Tak bezlitośnie precyzyjne informacje podał do wiadomości Internet Retailer, cytując oficjalne dane Digital Analytics Benchmark pochodzące od IBMa.

 

Pomijając szokującą dokładność informacji warto zapytać skąd tak potężna różnica? Po pierwsze, użytkownicy Apple to w większości technofile, którzy korzystają z pełni możliwości swoich urządzeń. Poza tym, stać ich na rozrzutność w sieci.

 

Jest to jednak wyjaśnienie ogólnikowe, mało pewne i oparte na powierzchownych spostrzeżeniach. Jak zwraca uwagę sam IBM tajemnica kryje się w tabletach, a szczególnie w iPadach, które generują 76% ruchu sieciowego w USA i są w Ameryce Północnej dużo częściej używane do zakupów niż smartfony.

 

Jeśli więc zastanawiacie się na jakich urządzeniach warto sprawdzać poprawność wyświetlania się waszych stron mobilnych pamiętajcie o skromnej, ale rozrzutnej nadwiślańskiej populacji applemaniaków.

Zostaw odpowiedź