fbpx

Izba Gospodarki Elektronicznej zaprasza na konferencje „Jak zbudować e-sklep”?

Jak pozyskać i zatrzymać klienta w sieci? Jak efektywnie sprzedawać w Internecie? Czego wymagać od dostawców? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można uzyskać na konferencji „Jak zbudować e-sklep? Skuteczna sprzedaż przez internet.” organizowanej przez e-Commerce Polska 25 czerwca 2013r w Warszawie.

Pierwsze z cyklu spotkań organizowanych przez e-Commerce Polska jest dedykowane małym i średnim e-sklepom, ale także każdemu, kto planuje rozpocząć działalność handlową online. Zaplanowano cztery bloki tematyczne oraz ciekawe panele dyskusyjne.

W pierwszej części dowiedzieć się będzie można jak postępować z dostawcą i o zastosowaniu technologii w e-commerce. Wprowadzeniem do tematu zajmie się Justyna Skorupska z FACT- Finder Partner Polska oraz Jarosław Sokołowski z NetSolutions.pl. Andrzej Hamankiewicz z Imerge przedstawi najciekawsze case studies. Drugi blok dotyczył będzie szeroko pojętej kwestii pozyskiwania klientów w sieci. Swoim doświadczeniom i wiedzą podzielą się Tomasz Karolak z Zanox oraz Tomasz Kryk z Sendigo. Na pytanie jak efektywnie sprzedawać odpowie Justyna Skorupska oraz Marek Górecki z Divante. Ostatni blok zaprezentuje sposoby zatrzymywania już pozyskanych klientów. O tym jak skutecznie tego dokonać opowie Jarosław Sokołowski z oraz przedstawiciel Addictives – Michał Cortez.

 

Rynek e-commerce rozwija się bardzo prężnie i z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Większa ilość e-sklepów oznacza większą konkurencję, a to sprzyja profesjonalizacji świadczonych usług. Organizujemy konferencję, żeby dać możliwość małym czy początkującym e-przedsiębiorcom, by mogli czerpać z doświadczeń i dobrych praktyk ekspertów branży. – komentuje Patrycja Staniszewska, e-Commerce Polska

 

Konferencja „Jak zbudować e-sklep? Skuteczna sprzedaż online.” to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego przedsiębiorcy stawiającego pierwsze kroki w e-biznesie. W odróżnieniu od innych wydarzeń tego typu, dedykowana będzie w całości osobom początkującym, które dzięki niej będą mogły uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę w zakresie sprzedaży online. To także świetna okazja do poznania praktyków i ekspertów branżowych, zrzeszonych w ramach e-Commerce Polska, jak również innych przedsiębiorców – uczestników konferencji. – podsumowuje Andrzej Hamankiewicz, Prezes Zarządu Imerge

 

Konferencja e-Commerce Polska daje możliwość jej uczestnikom wymiany doświadczeń oraz udziału w dyskusji dotyczącej wykorzystania mediów online oraz planowania działań wspierających sprzedaż w witrynach sklepów internetowych. W spotkaniu będą uczestniczyć przedstawiciele zarówno dużych i uznanych sklepów, jak również podmioty dopiero podbijające obszar e-commerce –

jest to unikalna szansa na zdobycie doświadczenia oraz poznanie praktyk, które mogą uchronić firmy rozpoczynające inwestycję w handel online od popełniania najczęstszych błędów i grzechów młodych witryn e-commerce. – wskazuje Tomasz Karolak, Manager z Zanox

Konferencja odbędzie się 25.06.2013r w godzinach 10.00- 17.00 w Warszawie, przy ulicy Jagiellońskiej 26, w budynku Kina Praha. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.

Zostaw odpowiedź