fbpx

Jak dba o strony Google+ 20 największych sprzedawców w USA?

Ekonsultancy przeprowadziło krótkie badanie o tym, jak o strony Google+ dbają największe marki sprzedażowe w USA. Wszyscy przyzwyczajeni do milionowej rzeszy fanów i setek tysięcy lajków mogą doznać szoku.

W całym zestawieniu najlepiej wypadło Sony, które zebrało zawrotną liczbę 700.000 fanów. Niby mało, ale po dodaniu fanpage’ów Playstation (2.6 miliona osób) oraz Sony Music (1.4 miliona) Japończycy są zdecydowanymi liderami.

 

Drugim prymusem jest HP, które intensywnie pracuje aby zdobyć 500 tys fanów w Google+. Praktycznie każdego uzupełnia swój profil o nowe wpisy dotyczące produktów i informacji o firmie. HP jako jeden z nielicznych wierzy w siłę Google+.

 

Niezły wynik zanotował Amazon – ponad 370 tys fanów, ale najwyraźniej nie było to dość, ponieważ od prawie roku fanpage Jeffa Bezosa uparcie milczy.

 

Nienajgorzej zaprezentował się Dell, który uzbierał ponad 300 tys fanów. To efekt intensywnej kampanii, podobnej do prowadzonej przez HP. Z pewnością nie jest to zbieg okoliczności.

 

Fatalnie wypadł Walmart z wynikiem ponad 19 tys fanów – aktywność giganta amerykańskiego handlu to raptem dwa posty przez całe dwu i pół letnie życie oficjalnej strony Google+.

 

Potem jest już tylko gorzej. Wśród właścicieli profili, które właściwie nie istnieją znaleźli się: Staples, office Depot, Sears, CDW Corporation, Best Buy, Office Max, Newegg, Macy’s, Costco, L.L. Bean oraz JC Penney.

 

Na samym końcu wymieniono Apple, które naturalnie strony na Google+ nie posiada.

2 komentarze

  1. CrystalCiTY 19-07-2013
  2. Andrzej Lemański 19-07-2013

Zostaw odpowiedź