fbpx

Jak efektywnie sprzedawać przez Internet? – konferencja E-commerce Standard 2014

Niecały miesiąc dzieli nas od tegorocznej edycji konferencji E-commerce Standard pt. “Jak efektywnie sprzedawać przez Internet?”. Co znalazło się w jej programie?

Konferencja ta od lat koncentruje się na tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet.

Pierwszy dzień to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm.

Drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w kameralnych grupach.

Tegoroczna edycja zostanie podzielona na 5 głównych bloków tematycznych:

  • Big Data;
  • Techniki wpierające konwersję;
  • Psychologia Klienta;
  • Logistyka;
  • Prawo.

ecommerceSTANDARD2014 to m.in.:

•    INSPIRUJĄCE CASE STUDIES – w programie doświadczenia największych graczy rynku ecommerce wielu branż,
•    INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE – treningi, które umożliwiają zgłębienie wiedzy w mniejszych zespołach,
•    SPECJALNE WYDANIE RAPORTU – pierwszy na polskim rynku katalog usług wspierających ecommerce,
•    IX EDYCJA, BLISKO 10 LAT DOŚWIADCZENIA– konferencje internetSTANDARD to znane i cenione wydarzenia w branży internetowej.

W gronie prelegentów praktycy ecommerce,  m.in.:

  • Karol Bzymek,  Yves Rocher
  • Andrzej Chechliński, mBank
  • Zbigniew Nowicki, Bluerank, Opiniac.com
  • Anna Heimberger,  Komfort
  • Katarzyna Kostacińska, Monnari Trade
  • Krzysztof Przybylski, Gamfi,
  • Michał Walczyński, Samsung Electronics Polska

Więcej szczegółów: ecommerce.internetstandard.pl

Zostaw odpowiedź