fbpx

Jak komunikować się z klientem?

Bostinno, amerykańskie przedsiębiorstwo medialne zaprezentowało infografikę z podstawowymi informacjami o tym, jak lokalni konsumenci pragną kontaktować się z markami.

Trudno powiedzieć, jak powstał ranking, bo brakuje informacji o samym badaniu, ale wyniki są zaskakujące – po raz kolejny to e-mail marketing okazuje się najlepszym narzędziem do komunikacji z punktu widzenia klienta.

 

Według poniższej infografiki konsumenci chcą komunikować się z markami przede wszystkim za pomocą poczty elektronicznej oraz Twittera – to drugie narzędzie z daleka wieje amerykańską specyfiką.

 

Ciekawe jest spojrzenie z drugiej strony. Według informacji Bostinno 2/3 przedsiębiorstw uważa, że to social media jest przyszłością marketingu. Wysoko także oceniono kontent marketing i pokrewne SEO. E-mail marketing ulokował się dopiero na 4. pozycji.

 

Warto zwrócić uwagę na niezwykle odległą pozycje telemarketingu – tylko 3% przedsiębiorstw w USA wiążę z tą narzędziem marketingu jakąkolwiek przyszłość.

 

Zostaw odpowiedź