fbpx

Jak kultura i rozrywka sprzedają się w sieci

Odpowiedź na to pytanie przychodzi dzięki informacjom od Tixar.pl, platformy, która pomaga internautom zapełnić wolny czas rozrywką.

Okazuje się, że w kwestii kupowania biletów na koncerty, czy też do teatrów niezwykle aktywne w sieci są kobiety.

 

Typowy konsument kultury, który kupuje w Internecie to osoba dojrzała, o ustabilizowanej pozycji, w wieku 35-55 lat – najwięcej w przedziale 35-44. Średnio widz wydaje 63 złote, ale w przy wyjątkowej okazji może poświęcić nawet 1500 zł!

 

Aż 43% odwiedzających Tixar decyduje się wybrać bilet na koncert. Niewiele mniej preferuje teatr. Tylko 1% rozgląda się za biletami na wydarzenia sportowe. Popularniejsze jest kino (blisko 7%) i kabarety (ok 7.5%).

 

Ciekawostka to czas i godziny zakupów – średnio zakup trwa tylko 2 minuty, a najwięcej z nich ma miejsce między 10 i 12 rano. Z tego wniosek, że Polacy chętnie kupują przez Internet w miejscu pracy.

Zostaw odpowiedź