fbpx

Jak marketingowcy korzystają z social media?

Heat, agencja reklamowa postanowiła przygotować bardzo pouczającą infografikę, która pokazuje jak marketingowcy korzystają z social media. Dodajmy, że są to metody w wielu miejscach bardzo odmienne od nawyków zwykłych ludzi.

Całość jest pouczająca, ponieważ pozwala spojrzeć na świat oczami przeciętnego użytkownika social media.

 

 

Zacznijmy od sprawy fundamentalnej, czyli posiadaniu kont w różnych portalach społecznościowych. W statystyki którego portalu nie zerkniemy, marketingowiec internetowy wypada lepiej od zwykłego użytkownika. Facebook? 97 do 82%. Google+? 61 do 23%. Instagram? 53 do 6%. Spotify? 54 do 3%. Twitter? 92 do 39%. I tak dalej.

 

Marketingowcy, co nie jest jakimś wielkim zaskoczeniem, należą do grupy tzw „heavy users” portali społecznościowych. Nie dziwi też fakt, że w 94% popierają większe nakłady ze strony marek na portale społecznościowe. Podobne zdanie wyraża 69% zwykłych użytkowników Internetu.

 

Kolejną cechą specjalistów ds marketingu jest fakt przebywania w stanie ciągłej uwagi. Aż 71% z nich non stop śledzi swojego Facebooka, podczas gdy przeciętni użytkownicy czynią tak tylko w 23% przypadków.

 

Więcej szczegółów, w tym pikantnych, dotyczących wybryków e-marketingowców w infografice poniżej.  

 

Zostaw odpowiedź