fbpx

Jak motywować klientów – Zanox Expert Day 2013

Druga edycja Expert Day, konferencji organizowanej przez europejskiego lidera marketingu afiliacyjnego – zanox, odbędzie się już 5 września. W zbliżającym się wydarzeniu wezmą udział uznani eksperci, którzy będą debatować na temat skutecznego motywowania klientów oraz dalszych kierunków rozwoju marketingu afiliacyjnego w Polsce i na świecie.

W panelu dyskusyjnym wysłuchać będzie można przedstawicieli m.in. T-Mobile, Ceneo, Groupon, Payback i Stilago. Ważnym punktem konferencji będzie ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród dla najlepszych agencji performance.

To już kolejna edycja popularnego w Europie, cyklu spotkań z ekspertami organizowanego przez zanox. Expert day to dobra okazja do poznania ludzi z branży i wymiany cennych doświadczeń. Wiedza, którą można tu zdobyć, nie znajduje się w żadnych podręcznikach do marketingu. Jest za to w głowach praktyków, którzy na co dzień zajmują się marketingiem afiliacyjnym. Podczas konferencji będzie można także spotkać wydawców i reklamodawców z zagranicy, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat specyfiki działania swoich rynków. W tym roku po raz pierwszy odbędzie się również uroczysta ceremonia wręczenia nagród dla najlepszych agencji w kategoriach: “Best Agency Performance”, “Best New Business” oraz “Best Prepared Campaign”. Statuetki wręczą goście specjalni, Stefanie Lüdecke oraz Frédéric Saigne z centrali zanox.

 

jak-motywowac-klientow
– Tradycją Expert Day stały się panele dyskusyjne, podczas których najbardziej wpływowi ludzie z branży, rozmawiają o najnowszych trendach oraz dzielą się ciekawymi pomysłami. Tegoroczna konferencja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Rejestracja uczestników nadal trwa, a już dziś ich liczba przewyższa tę z poprzedniej edycji – mówi Tomasz Karolak, Country Manager w zanox.

O sposobach motywowania konsumentów do dokonywania zakupów opowiedzą: Szymon Dobosz z International Coupons, Piotr Haładus z Groupon Polska, Robert Olędzki z PAYBACK, Monika Zbychorska z nonstop Consulting oraz Sebastian Świderski ze Stilago. Kolejna dyskusja dnia będzie dotyczyła przewidywań na przyszłość i nowych trendów. Opowiedzą o nich: Tomasz Jędraszczyk z T-mobile, Katarzyna Stehlik-Dzierżek z Grupy Ceneo, Paweł Kocoń z Fun in Design, Jonathan Rivers z Ve Interactive Limited oraz Chris Shields z Freespee.

 

Konferencja odbędzie się 5 września 2013, o godz. 16:15 w klubie Basen, przy ul. Marii Konopnickiej 6 w Warszawie. Udział w wydarzeniu możliwy jest po wcześniejszej rejestracji na stronie http://www.amiando.com/zanox_expert_day_pl_2.html?page=1006452

Zostaw odpowiedź