fbpx

Jak odnieść sukces w sprzedaży przez Internet?

Już jutro, 25 czerwca, w warszawskim kinie Praha konferencja „Jak zbudować e-sklep? Skuteczna sprzedaż przez internet.” organizowana przez e-Commerce Polska.
Każdy, kto posiada e-sklep lub ma zamiar prowadzić sprzedaż internetową powinien uczestniczyć w tym spotkaniu.

Konferencja podzielona będzie na cztery bloki tematyczne, w trakcie których eksperci Grup Merytorycznych e-Commerce Polska podzielą się swoimi doświadczeniami, wskażą najlepsze rozwiązania i zaprezentują najciekawsze case studies. Odpowiedzi na wszelkie pytania będzie można uzyskać w trakcie dyskusji panelowej.

 

Pierwszy blok dotyczył będzie sposobów postępowania z dostawcami, a także funkcjonalnego zastosowania technologii w e-commerce. W drugiej części eksperci skupią się na kwestii skutecznego pozyskiwania klientów w sieci – poprzez e-mail marketing i programy afiliacyjne. Omówione będzie również znaczenie marki na drodze do sukcesu w e-commerce. Blok trzeci skoncentruje się na zjawisku konwersji. Dowiedzieć się będzie można jak budować strategię sprzedaży i prezentować swoją ofertę. Spotkanie zakończy się serią prezentacji dotyczących retencji – zarówno zagadnień związanych z remarketingiem, narzędzi dotarcia do klientów, jak i budowania wiarygodności finansowej e- przedsiębiorstwa.

 

„E-commerce jest na etapie, w którym już nie ma miejsca na przestarzałe rozwiązania technologiczne czy braki w projektowaniu usability. Coraz bardziej świadomy konsument oczekuje atrakcyjnych sposobów na przyjemne i szybkie e-zakupy – zarówno od tych wielkich, jak również od małych i średnich e-sklepów. Udział w konferencji „Jak zbudować e-sklep? Skuteczna sprzedaż online.” jest dobrym sposobem na dotarcie do sprofilowanej i niezbędnej wiedzy, która zostanie przygotowana m.in. dla początkujących e-przedsiębiorców. Tym bardziej zapraszam na spotkanie z ekspertami, aby zaczerpnąć know-how i mnóstwo praktycznych wskazówek”. – podsumowuje Marcin Nowak, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży Softhis.

 

Udział w konferencji ma jeszcze jeden zasadniczy atut. Na terenie kina Praha stworzona zostanie Strefa Spotkań Biznesowych. W specjalnie zaaranżowanej do tego przestrzeni będzie możliwość indywidualnego spotkania i rozmowy z innymi uczestnikami wydarzenia. W celu usprawnienia komunikacji powstała specjalna aplikacja, dzięki której można sprawdzić listę zarejestrowanych uczestników i umówić się z konkretną osobą na spotkanie.

 

„Dokładamy wszelkich starań, by prezentacje były merytoryczne, ciekawe i dotyczyły aktualnych zagadnień przedstawionych przez ekspertów branżowych. Jednak mamy świadomość, że nic nie zastąpi możliwości rozmowy w cztery oczy z innymi uczestnikami konferencji. Wierzymy, że indywidualne spotkania e-przedsiębiorców będą okazją do nawiązania wartościowych relacji biznesowych, a może nawet zaowocują wspólnymi projektami.” – komentuje Patrycja Sass- Staniszewska, Dyrektor biura e-Commerce Polska

 

 

Sponsorami głównymi wydarzenia są: grupa Allegro, BIG InfoMonitor, nazwa.pl, Przelewy24.pl oraz Ve Interactive. Konferencja odbędzie się 25.06.2013r w godzinach 10.00- 17.00 w Warszawie, przy ulicy Jagiellońskiej 26, w budynku Kina Praha. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.eventy.ecommercepolska.pl

Zostaw odpowiedź