fbpx

Jak organizować konkursy np na Facebooku i promować produkty? Badanie OMD.

Dom mediowy OMD przeprowadził krótkie badanie wśród polskich użytkowników internetu, które podpowiada jaka promocja najbardziej trafia do serc konsumentów.

Kobietom warto wręczać drobne upominki, przed mężczyznami z kolei warto roztaczać wizję wielkich wygranych.

 

A tak naprawdę to warto obniżyć cenę produktu, ale pod wieloma warunkami, których nie sposób zobaczyć na wykresie badania. Z obowiązku wymieniami tu ograniczony czas promocji oraz ilość produktów objętych obniżką.

 

Druga metoda to dodawanie większej ilości produktów w tej samej cenie. Warto sprecyzować, że chodzi o tworzenie wrażenia, że dodajemy więcej produktu w tej samej cenie.

 

Poza tym warto organizować konkursy, jednak ich szczegóły powinny zależeć od tego, kto ma produkt zakupić, a raczej zadecydować o jego zakupie. Celując w męskie grono warto postawić na dużą nagrodę i zaangażowanie w postaci zrealizowania zadania konkursowego.

 

Z kolei w przypadku kobiet lepiej postawić na drobne upominki przy każdym zakupie – jak wiele lat temu zauważył słynny antropolog Bronisław Malinowski, kultura daru buduje trwałe więzi.

Zostaw odpowiedź