fbpx

Jak skutecznie sprzedawać w sieci? Oto 3 najlepsze narzędzia e-marketingu.

Custora, przedsiębiorstwo, które wspomaga marketingowców na całym świecie swoimi narzędziami do analizy relacji z konsumentami przedstawiła niezwykle ciekawe dane, z których niezbicie wynika jak słabymi narzędziami sprzedaży są social media.

W efektywnościowych narzędziach nadal dominują organiczne wyniki wyszukiwania, płatne wyniki wyszukiwania, którym po piętach depcze czarny koń zestawienia – e-mail marketing.

 

Z poniższego wykresu wynika, że e-mail marketing to najwięcej zyskująca na skuteczności metoda pozyskiwania klientów w ciągu ostatniego roku. Warto przy tym zwrócić uwagę na źródło pozyskania adresów e-mail.

W komentarzu do wykresu Custora podkreśla, że chodzi o budowanie społeczności, które z kolei pozwala na pozyskiwanie adresów e-mail osób zainteresowanych. Z tej grupy udaje się wyłowić klientów końcowych. Ani słowa o strzelaniu w ciemno za pomocą pokątnie zakupionych baz danych teleadresowych.

 

 

Wartość wyżej wymienionych narzędzi potwierdza kluczowy dla każdego biznesu wykres CLV, czyli Customer Lifetime Value – wartość klienta w czasie, która wskazuje potencjalne zyski od klienta pozyskanego z danego źródła.

 

1 komentarz

  1. decent 11-07-2013

Zostaw odpowiedź