fbpx

Jakie są największe wyzwania stawiane przed marketingowcami B2B?

Takie pytanie postawiono w badaniu zatytułowanym “B2B Content Marketing Trends – North America”.

Warto zapoznać się z odpowiedziami, ponieważ w pośredni sposób wskazują one czym zajmują się na co dzień amerykański marketing managerowie, globalni liderzy tej dziedziny.

 

Blisko 70% fachowców od marketing narzeka na brak czasu, co wydaje się być logiczne. 1/3, która odpowiedziała inaczej powinna niedługo otrzymać wypowiedzenia.

Drugim największym wyzwanie jest produkowanie wystarczającej ilości treści na potrzeby reklamowe – tutaj więcej niż co drugi marketingowiec twierdzi, że to bardzo poważne wyzwanie.

 

Niewiele mniej fachowców od marketingu ma problem z kreowaniem treści, które wciągną potencjalnych odbiorców do komunikacji z marką.

 

Więcej niż co trzeci ma problem ze zbyt małym budżetem – to dobry wynik, mogło być zdecydowanie gorzej. A dokładnie co trzeci boryka się z trudnościami w pomiarze efektywności swoich działań.

 

Zaskakujące, co czwarty marketingowiec B2B twierdzi, że jest zbyt słabo wykształcony i wytrenowany do działań, które musi wykonywać. Tylko 2% mniej twierdzi, że potrzebuje nowej wizji, ponieważ aktualna nie odpowiada realiom.

 

Zostaw odpowiedź