fbpx

Kampania telewizyjna unikalnych kolekcji Tchibo

Kampania telewizyjna promująca unikalne kolekcje Tchibo ruszyła 23 października. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów Tchibo w zmieniających się co tydzień kolekcji dostępnych w sklepach Tchibo w całej Polce i e-sklepie Tchibo.pl. Kampania wykorzystuje nowy koncept reklamowy i nowe hasło reklamowe marki – „Odkryj to właśnie w Tchibo”.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości produktów Tchibo dostępnych w zmieniających się co tydzień kolekcjach. „Pokazujemy klientom unikalny model biznesowy Tchibo, łączący doskonale znaną polskim konsumentom kawę ze sprzedażą unikalnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach oraz sklepie internetowym Tchibo.pl” – wyjaśnia Bartłomiej Morawiec, kierownik marki w Tchibo Warszawa.

„Koncept kreatywny spotów telewizyjnych opiera się na zaskakującej reakcji na wiadomość, że Tchibo oferuje więcej niż kawę. Reklamę wyróżnia duża dawka humoru i element zaskoczenia. Dzięki temu chcemy zwrócić uwagę widza na produkty użytkowe Tchibo i wspomóc zapamiętanie naszego konceptu. Spoty reklamowe kierują konsumentów do dwóch kanałów sprzedaży kolekcji użytkowych Tchibo: sklepów w całej Polsce oraz e-sklepu Tchibo.pl.

 

Kampania wykorzystuje nowy koncept reklamowy marki, opierający się na autentycznych ambasadorach marki Tchibo. „Naszym zadaniem jest pokazanie odbiorcom produktów Tchibo w sposób wiarygodny i budzący sympatię” – wyjaśnia Donata Wolińska, dyrektor marketingu w Tchibo Warszawa. „Dlatego, w reklamach, oprócz aktorów, będą występować pracownicy Tchibo jako jedyni w swoim rodzaju ambasadorzy marki.”

Ambasadorzy marki zostali wyłonieni w castingach wśród pracowników Tchibo.
W spotach reklamowych najnowszej kampanii, w roli osoby informującej o ofercie Tchibo występuje, doradca klienta ze sklepu Tchibo w Norymberdze, w Niemczech. „Nasza ambasadorka zwraca uwagę na najatrakcyjniejsze produkty z nadchodzącej kolekcji” – uzupełnia Bartłomiej Morawiec.

W najnowszej kampanii debiutuje również nowe hasło reklamowe marki Tchibo – „Odkryj to właśnie w Tchibo”. „Nowe hasło jest kwintesencją tego, czym jest Tchibo” ­– wyjaśnia Donata Wolińska. „Z jednej strony to połączenie bogatej wiedzy i unikalnego doświadczenia w obszarze kawy, zaskakujących kolekcji produktów użytkowych zmieniających się co tydzień oraz własnych sklepów z unikalną atmosferą, z drugiej pozytywne zaskoczenie i fascynacja – można rzec „Odkryj to właśnie w Tchibo”.

Autorem konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Jung Von Matt Hamburg Germany, spot wyreżyserował JJ Keith. Za adaptację spotów w Polsce odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Adaptację kreacji dla kampanii internetowej przygotowała agencja Lemon Sky, zaś za zakup mediów on-line zrealizował dom mediowy Codemedia S.A.

Przygotowanie konceptu i przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych powierzone zostało agencji Płodni.com, przy współpracy z agencją Lemon Sky.

Zostaw odpowiedź