fbpx

Kampanie rozszerzone Google: stawki za reklamy mobilne mogą być inne!

Google uważnie wsłuchało się w krytyczne głosy reklamodawców z USA i zdecydowało, że w polskiej wersji kampanii rozszerzonych umożliwi kontrolowanie stawek za reklamy mobilne.

To oficjalna i potwierdzona informacja – od pewnego czasu jest rozsyłana do użytkowników AdWords w Polsce.

Wraz z przejściem na nowy typ kampanii Google pyta użytkownika o ile % mniej chciałby płacić za przekliki z ruchu mobilnego. Co ciekawe, nie zniknie także do końca możliwość opcji kierowania na określone urządzenia. W przypadku kampanii zawierających wyłącznie reklamy display Google w dalszym ciągu umożliwi wskazywanie konkretnych urządzeń docelowych.

 

Ponadto, reklamy AdWords zostaną lepiej dopasowane do ruchu mobilnego. Pojawią się między innymi krótsze linki do podstron oraz rozszerzenia połączeń, które jednocześnie wymuszą rezygnację z umieszczenia numerów telefonów w treści reklam.

Przy okazji, warto nadmienić, że od pewnego czasu funkcjonuje bardzo przydatne narzędzie wspomagające rozwój stron mobilnych. Jego autorem jest właśnie Google, które powoli rozpoczyna edukować swoich reklamodawców nie tylko jak wygenerować ruch na mobilnej stronie ale także jak go utrzymać i spożytkować.

Zobaczcie sami:
http://www.howtogomo.com/en-gb/d/

Zostaw odpowiedź