fbpx

Kobiety w internecie – skąd czerpią informacje na temat produktów?

Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Pollster specjalnie na konferencje “web woman wanted” skąd internautki czerpią informacje na tematy “fashion, beauty, clothes, health i fitness”.

A przynajmniej tak fachowo głosi infografika, której telegraficzny skrót możecie przeczytać. Wystarczy kliknąć.

 

Jeśli chodzi o “fashion”, czyli starą dobrą polską modę to dwa najpopularniejsze źródła wiedzy stanowią czasopisma i kobiece strony www. W obu przypadkach zyskały mocne 54% wskazań.

 

Bardzo dobrze wypadły sklepy internetowe – 42% wskazań. Poziom wskazań rośnie do 50% dla grupy wiekowej 15-24 – to bardzo dobry prognostyk na przyszłość.

 

Pora na “beauty”, czyli o stare dobre polskie kosmetyki to także tutaj dominują czasopisma (blisko 54% wskazań), ale niezwykle mocno trzymają się reklamy – wynik na poziomie 51.7% jest doprawdy zaskakujący. Opłaca się robić reklamy dla kobiet!

 

“Clothes”, czyli stare dobre polskie ubrania to także domena czasopism (51%) oraz reklamy (43%). Aż 53% kobiet w wieku 15-24 inspiruje się reklamami. Kolejny raz, brawo reklama.

 

“Health”, czyli po polsku zdrowie to kolejna kategoria w jakiej zebrano dane. A te kształtują się następująco: lekarz, portale o zdrowiu i porady ekspertów. Trzy powyższe źródła wiedzy uzyskały kolejno 61%, 55% i 51% wskazań.

 

Na końcu mamy “Fitness”, który w Polsce nazywany jest również fitnessem. W kwestii gimnastyki Polki radzą się ekspertów (32%) oraz stron o odchudzaniu (również 32% wskazań).

Zostaw odpowiedź