fbpx

Kolejny dziwny rebranding: po Pekao pora na Wartę

Polityka międzynarodowych gigantów finansowych potrafi zjeżyć włosy na niejednej głowie. Tym razem ofiarą korporacyjnych porządków padło logo Warty.

Jedno spojrzenie na nowe logo Warty i komentarz nasuwa się sam – bardzo trudno zrozumieć ślepe dążenie do ujednolicania logotypów w ramach jednej grupy. To naprawdę prowadzi donikąd. Pozwoliłem sobie na krytykę, gdy likwidowano logo Pekao, aby zastąpić je kopią loga UniCredit Group. Patrząc na nowe logo warty nie pozostaje mi nic innego, jak skrytykować ponownie.

 

Podobnie jak w Pekao tak i w przypadku Warty zmiana loga to próba wyrwania z korzeniami długoletniej tradycji bardzo dobrze rozpoznawanej na rodzimym rynku marki. A to wszystko w imię pokazania do kogo marka należy.

 

Naturalnie, zmiany właścicielskie i organizacyjne niejednokrotnie wymuszają konieczność rebrandingu, ale czy musi on być aż karykaturalny?

1 komentarz

  1. Alks 14-10-2012

Zostaw odpowiedź