fbpx

Komputronik rusza ze świąteczną kampanią

„Święta na wypasie” to tytuł kampanii reklamowej, jaką Komputronik zapowiedział z okazji nadchodzących Bożego Narodzenia. Kampania rusza dzisiaj, 2 grudnia i będzie trwała do 24 grudnia, czyli do Wigilii.

Pomimo miliardowych obrotów Komputronik nie zwrócił się w stronę telewizji.

 

 

Kampania należy raczej do oszczędnych na tle tego co pokazało Agito.pl czy Mediaexpert.pl. Jak donoszą oficjalne źródła Komputronika będzie prowadzona przy współudziale potężnych partnerów sieci: Samsunga, Della, Lenovo, Microsoftu oraz Intela.

 

Pomimo udziału tak doborowego i zamożnego towarzystwa wybrano najtańsze kanały dotarcia do użytkownika, czyli Internet, radio i outdoor. W Internecie główną siłę rażenia wezmą na siebie portale horyzontalne: Wp.pl i Onet.pl, portale social media, czyli Facebook, a także portale video takie jak YouTube i inne VOD.

 

W naszych przedświątecznych działaniach marketingowych większe niż dotychczas znaczenie odegrają media społecznościowe, gdzie realizowane są liczne konkursy i akcje retargetingowe – dodaje Joanna Tobiszowska.

 

Drugie medium to wspomniane wcześniej radio, które będzie nadawać reklamy do 20 grudnia. To charakterystyczne i pouczające – kampania w Internecie będzie trwała o 4 dni dłużej. Wnioski każdy musi wyciągnąć sam, ale można podejrzewać, że decydujący jest fakt, że po ostatnim weekendzie przed świętami ruch w sklepach Komputronika znacząco spada. Między 2 a 20 grudnia reklamy Komputronik usłyszeć będzie można w radiowej Trójce i Czwórce, Radiu Eska i w RMF FM oraz Radiu Zet

 

I tak dotarliśmy do trzeciego medium, czyli reklamy outdoor. W największych miastach Polski realizowana jest kampania outdoorowa. Głównymi nośnikami są citylight’y na przystankach komunikacji miejskiej z hasłem „Święta na wypasie”.

 

Co do samej treści kampanii to można by ją streścić w dwóch zdaniach, podobnie jak to uczynił dział PR Komputronika:

 

„We wszystkich materiałach reklamowych wykorzystano postać hip-hopowego Mikołaja, prezentującego bogatą ofertę prezentów jaką można znaleźć w salonach i w sklepie internetowym”

 

Trudno powiedzieć coś więcej – nie jest to szczególnie oryginalna, czy zaskakująca kreacja. Być może po świętach dowiemy się, czy skuteczna.

 

Zostaw odpowiedź