fbpx

Komputronik stawia na edukację sprzedawców? Raczej na Benchmark.pl.

Od czasów, kiedy rynkiem IT zawładnęły duże marki powoli zaczęliśmy przyzwyczajać się do tego, że najcenniejszą rzeczą jaką noszą w głowach sprzedawcy to nie własna opinia i rzetelna wiedza, ale marketingowa papla wyniesiona ze szkoleń producenckich.

Problem zauważył nawet Komputronik, ale czy na pewno o to tutaj chodzi?

 

 

Trudno powiedzieć, czy rozwiązaniem jest zlecenie szkoleń ludziom z Benchmark.pl, który de facto tworzą pracownicy samego Komputronika, ale sam fakt zwrócenia uwagi na problem jest godny pochwały.

 

A tak już całkiem poważnie, to warto zwrócić uwagę właśnie na portal Benchmark, który tworzony od ponad dekady wydaje się być ucieleśnieniem marketingu treści (content marketing) w najlepszym tego słowa wydaniu.

 

Przejęty przed wieloma laty przez Komputronika, konsekwentnie rozwijany zyskał ponad milion wiernych użytkowników i co zadziwiające, uniknął łatki prawej ręki sprzedawców z Komputronika. Benchmark po prostu jest i ma w polskim Internecie posłuch.

 

Teraz Benchmark dostaje nowe zadanie – wykorzystać swoją pozycję ekspercką nie tylko w kontaktach B2C, ale także B2B. Szkolenia dla pracowników Komputronika to pierwszy krok, którego celem jest zachęcenie do skorzystania innych sprzedawców z tego typu usług. I dobrze, bo ma merytoryczny dorobek, który faktycznie mógłby posłużyć wielu sprzedawcom do zdecydowanie lepszego doradzania klientom.

 

Zostaw odpowiedź