Komputronik ogłosił raport finansowy za pierwszy kwartał 2013 roku, z którego wynika, że firma radzi sobie lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Kolejna zmiana strategii sprzedażowej nareszcie przynosi efekty – polski gigant rynku komputerowego postawił na koncepcję megastorów, połączył się z Media Expertem i wygrał!
Jak podaje Gazeta Wyborcza, zysk Komputronika za pierwszy kwartał, czyli od kwietnia do czerwca to bardzo zacne 1.65 miliona złotych.
Za tą górę gotówki odpowiada rosnąca lawinowo sprzedaż. Obroty wystrzeliły w górę o 62% z 220 milionów w 2012 roku do 358 milionów w 2013.
Chociaż twierdzenie, że połączenie z Media Expert to wygrana jest nieco na wyrost, bo skutki poznamy dopiero w kolejnym kwartale, o tyle z pewnością warszawski Megastore ma bardzo duży udział we wzroście obrotów Komputronika.
Nie bez powodu spółka zapowiedziała, że do końca roku otworzy co najmniej jeszcze jeden mega salon sprzedażowy w Poznaniu.
Warto więc pokrzepić nieco serca – dobra strategia + skuteczne wdrożenie może zaowocować także w kryzysie. A może szczególnie wtedy, gdy konkurencja jest osłabiona.
Zainteresowani finansami Komputronika mogą zajrzeć do skrótu raportu
http://www.komputronik.com/data/files/575_file0_1376691518.pdf