fbpx

Koniec Megastore.pl

Ten nieco dramatyczny tytuł to tylko połowa prawdy. Druga część jest taka, że Megastore zostaje na rynku pod nową nazwą: Nexterio.

Co spowodowało, że istniejący na rynku 4 lata i chodzący za lidera branży dom i ogród, sklep internetowy kompletnie zmienia swój wizerunek?

 

Według Nexterio zerwanie ze starą nazwą Megastore jest efektem wyników badań, analizy zachowań użytkowników sklepu internetowego jak i analizy danych rynkowych.

 

Innymi słowy – wszystko wskazuje na to, że opłacało się wystartować od zera, z zupełnie zmienionym layoutem strony, identyfikacją wizualną i logotypem. To zaskakująca informacja, z której wynikałoby, że marka Megastore nie zdobyła jakiegokolwiek większego uznania wśród klienta docelowego.

 

Ewentualnie, jak zawsze w takich wypadkach, w grę wchodzą zmiany własnościowe lub związane z prawnymi aspektami dotyczącymi nazwy i znaku graficznego. O czym zazwyczaj nie mówi się głośno. W tym jednak wypadku logo Megastore pojawia się nadal obok nowego, co może sugerować, że pod egidą Megastore powstaną inne marki e-commerce.

 

Jeśli chodzi o sam logotyp nie sposób nie zauważyć podobieństw do sklepu internetowego z innej branży: Nexto.pl. W logotypie nie widać specjalnych nawiązań do branży budowlanej – podobnie zresztą jak w samej nazwie Nexterio, która daleka jest od skojarzeń z domem lub ogrodem.

 

Zostaw odpowiedź