fbpx

Koniec Tablica.pl, pora na OLX.pl

Nie minął nawet tydzień od kiedy Grupa Allegro pozbyła się portalu Oferia a już, niczym z rękawa, prezentowane są kolejne zmiany w porfolio polskiego giganta e-commerce, który posłusznie wdraża strategię swojego właściciela, miedzynarodowej grupy Naspers.

Tym oto sposobem pożegnaliśmy kolejną dobrze rozpoznawalną polską markę na rzecz międzynarodowego czegoś innego.

 

Tablica.pl to portal duży, ale mający ewidentne problemy z tożsamością. Niegdyś nazywał się Szerlok i należał do właścicieli Wykopu, którzy zdecydowali się odsprzedać go Grupie Allegro. W ostatnich dniach po raz kolejny zmienia nazwę oraz identyfikację.

 

Jak donoszą media, jest to element strategii ujednolicania marek, który dotknął wiele polskich firm: operatorów telekomunikacyjnych czy też największe banki. OLX to marka rozpoznawalna w Brazylii, Indiach, czy też Portugalii, a więc w krajach totalnie odmiennych kulturowo od Polski.

 

Chociaż zazwyczaj mówi się, że ujednolicanie marki to kwestia oszczędności, to jak zawsze w takich wypadkach OLX.pl nie podaruje sobie możliwości wydania porządnych ilości gotówki na kampanie reklamowo-informacyjną.

 

Zmiana layoutu i nazwy to najpewniej pierwszy etap, za którym pójdą kolejne w postaci nowej funkocjonalności strony. Czekamy na nowości, OLX.

Zostaw odpowiedź