fbpx
roadmap sklepu internetowego

Konkurs “e-Commerce Polska awards 2016” rozstrzygnięty. Znamy Laureatów IV edycji!

17 listopada, w Hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu “e-Commerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz 2 nagrody przyznane przez konsumentów w Kategorii: Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy Nominowani otrzymali wyróżnienia.

Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczono nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel, które dają szansę na wyróżnienie sektorów biznesu aktywnie działających na rynku e-gospodarki, a nawet w wielu wymiarach wyprzedzają uznane podmioty e-commerce. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – blisko  150.

“e-Commerce Polska awards” to nagroda za najlepsze praktyki  i najskuteczniejsze rozwiązania dopasowane do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wymagań konsumentów. Poszerzona formuła Konkursu o kategorie skierowane do nowych sektorów biznesu spotkała się z  dużym zainteresowaniem i jest to dla nas sygnał do dalszego jej rozwoju. Tym bardziej, że oczekiwania względem Konkursu oraz Gali, która jest jego zwieńczeniem – są z roku na rok coraz większe – co wiąże się z rosnącym znaczeniem cyfrowej gospodarki i potrzebą wyznaczania standardów – informuje Patrycja Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.

Laureaci w kategorii brandingowej:

Kategoria: Design roku
– Laureat w grupie małe sklepy: Saltandpepper.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: KsięgarniaPWN.pl

Kategoria: Innowacja roku
– Laureat w grupie małe sklepy: PasujeMi.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com

Kategoria: Mobilny design roku
– Laureat w grupie małe sklepy: BRILU.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku
– Laureat  w grupie małe sklepy: MeskieGacie.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
– Laureat w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Sephora.pl

Laureaci w kategorii  z zakresu sprzedaży:

Kategoria: m-Commerce
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Kratki.com

Kategoria: Przełamanie nieufności
– Laureat w grupie małe sklepy: MyBra.pl
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Frisco.pl

Kategoria: Strona roku
– Laureat w grupie małe sklepy: ViaDellaSpiga.pl
– Laureat  w grupie średnie/duże sklepy:: eobuwie.pl

W kategorii Najlepsza obsługa klienta – konsumenci wybrali:
– Laureat w grupie małe sklepy: Balladine.com
– Laureat w grupie średnie/duże sklepy: eobuwie.pl S.A.

Laureaci w nowych kategoriach IV edycji Konkursu

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank
– Laureat: PKO Bank Polski
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel
– Laureat: AXA Multitravel

“Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim” – mówi Bartosz Kiełbiński, Członek Kapituły Konkursu, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny zatytułowany: „Innowacje w gospodarce cyfrowej z punktu widzenia banków, ubezpieczycieli i liderów e-gospodarki – czy mamy szanse na cyfrowy skok do pierwszej ligi”? W panelu udział wzięli: Francois Benaroya, Wiceprezes Zarządu BGŻ BNP Paribas; Sebastian Christow, Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Rozwoju; Adrian Kurowski, Dyrektor Visa w Polsce oraz Wojciech Sass, Prezes Zarządu Nationale-Nederlanden. Panel poprowadził Marcin Ledworowski, Członek Rady e-Izby.  Dyrektor operacyjny Biura Informacji Kredytowej SA.  

Gratulujemy Laureatom i Wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.
Sponsorami Konkursu byli: Emarsys, ORBA, Przelewy24 oraz Visa Europe.
Patroni medialni: Marketing Przy Kawie, e-biznes.pl, Mensis.pl

Zostaw odpowiedź