fbpx

Konkurs T-Mobile Startup Challenge rozstrzygnięty!

W czwartek, 6 grudnia odbył się finał inicjatywy T-Mobile i Mamstartup.pl – konkursu 
T-Mobile Startup Challenge, dedykowanego internetowym oraz mobilnym startupom.

Główną nagrodę w wysokości 50 000 PLN wywalczył Duckie Deck, prezentując innowacyjną aplikację z grami edukacyjnymi dla dzieci.

89 startupów zgłoszonych do konkursu, 10 finalistów, a w końcu jeden zwycięzca i trzech wyróżnionych – tak w pigułce podsumować można T-Mobile Startup Challenge, którego celem było wyłonienie pomysłu na biznes, który wnosi nieprzeciętną wartość dla użytkowników w obszarze technologii telekomunikacyjnych lub internetowych.

Finał odbył się 6 grudnia w warszawskiej siedzibie Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci T-Mobile. Organizowany w tym dniu w T-Mobile Dzień Innowacji stał się doskonałym tłem dla rywalizujących od połowy listopada br. w ramach konkursu startupów.

Autorzy wybranych projektów przed rozpoczęciem finału, na specjalnie przygotowanych stanowiskach zaprezentowali swoje pomysły przed pracownikami PTC. Podczas finałowego starcia każdy z nich miał cztery minuty na zaprezentowanie swojego pomysłu, a następnie trzy minuty na udzielanie odpowiedzi na pytania ekspertów. Wszyscy uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom, stawiając Jury przed trudnym wyborem. Po części prezentacyjnej mieli także szansę na dyskusję i wymianę pomysłów z przedstawicielami PTC i DT.

Jury w składzie: Milan Zika – Członek Zarządu PTC, Dyrektor ds. Technologii i Innowacji, Grzegorz Bors – Członek Zarządu PTC, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego, Dr. Heinrich Arnold – Dyrektor Telekom Innovation Laboratories grupy Deutsche Telekom, Louis Schreier – Dyrektor Silicon Valley Innovation Center Grupy Deutsche Telekom oraz Michał Samojlik – Prezes Zarządu Autentika, wydawcy mamstartup.pl, wyłoniło zwycięski projekt.

 

Najlepszy okazał się startup Duckie Deck, który otrzymał nagrodę w wysokości 50 tys. złotych. Zwycięzca zaprezentował innowacyjne gry edukacyjne dla dzieci w wieku 2-5 lat. Aplikacja oferuje ponad 120 angażujących zabaw pełnych kolorowych postaci, pięknych dźwięków i emocji, skupia się na kwestiach, które są dla rodziców najważniejsze i uczy życiowych wartości, takich jak przyjaźń, dzielenie się, troska o innych i wzajemny szacunek.

Zostaw odpowiedź