fbpx

Kontent marketing – gdzie jest najczęściej wykorzystywany?

Jeśli brakuje wam pomysłów na kontent marketing, a wszędzie o nim słyszycie, skorzystajcie z wiedzy amerykańskich kolegów po fachu.

Emarketer zaprezentował wyniki badania, które rzucają nieco światła na to, jaka część budżetu przeznaczana jest na kontent marketing, oraz gdzie jest owa treść następnie lokowana.

 

Jak widać na poniższej grafice, treści za produkcję których firma płaci praktycznie zawsze ląduje na stronie firmowej. Warto pamiętać, że marketing treści to także opisy i zdjęcia produktów oraz usług.

 

 

Co zaskakujące, kontent marketing jest w USA częściej wykorzystywany do kampanii e-mailowych niż do public relations, które wydają się najbardziej naturalną metodą wykorzystywania treści. Następne w kolejności jest social media, a niedaleko dalej pozycjonowanie.

 

 

Druga grafika pokazuje, że na kontent marketing nie szczędzi się gotówki w amerykańskich firmach. Tylko w co trzeciej firmie na produkcję treści marketingowych wydaje się mniej niż 10% budżetu.

 

Zostaw odpowiedź