fbpx

Kontent Marketing: infografika

Demand Metric w obszernej infografice opowiada dlaczego “content marketing” stanowi podstawę prawie każdych działań reklamowych.

Kontent, czyli treść jest tym, co nadaje sens marce i jej działaniom. To nie tylko prosty atraktor dla potencjalnie zainteresowanych produktami lub usługami klientów.

 

Według Demand Metric 90% firm wiąże swoje działania reklamowe z kontentem. Średnio 25% budżetu reklamowego firm w USA idzie na rozwój tej dziedziny marketingu. Aż 78% głów zarządzających działaniami marketingowymi widzi w kontent marketingu przyszłość.

 

Kontent to podstawa w marketingu B2B (91% wskazań) oraz marketingu B2C (86% wskazań). Nic dziwnego dobry kontent marketing skutecznie zwraca uwagę na markę, zwiększa lojalność, a tym samym generuje leady i zwiększa sprzedaż. Do tego kosztuje 2/3 mniej od klasycznych form marketingu.

 

Po tych wszystkich optymistycznych informacjach można by wnioskować, że przedsiębiorstwa niezwykle mocno przykładają się do produkcji treści. Nic jednak bardziej mylnego – aż 62% nie czuje się na siłach i oddaje najważniejszą część marketingu zewnętrznym podwykonawcom.

 

Więcej informacji poniżej – infografika zdradza wiele ciekawych szczegółów w tytułowym temacie.

Zostaw odpowiedź