fbpx

Kto najlepiej żywi fanów, czyli żywność na Facebooku

Mamy już najnowszy, listopadowy FanPage Trends. W tym miesiącu najbardziej angażował Kwejk oraz Demotywatory i Wiedza bezużyteczna. Zaś najszybciej rośli: Kamil Bednarek, Spryciarze i Reserved.

Najszybciej komentowali: Plus, Orange Polska i Play, a najuważniejsi byli nju mobile, Pandora Polska i Cyfrowy Polsat. Zaś my omówimy szczegółowo dział żywność.

 

Zarówno w listopadzie 2012 jak i teraz w dziale żywność na Facebooku rządzi Mały Głód – nic dziwnego. Ze święcą trzeba szukać tak profesjonalnie przygotowanego Fanpage’a. Próbka kontentu z Małego Głodu można zobaczyć w zajawce tego wpisu.
Mały Gód jako jedyny przebił granicę miliona fanów, podczas, gdy rok wcześniej miał ich ponad 600 tysięcy.

 

Miejsce drugie także od roku bez zmian – to Góralki, fanpage wafelków – również starannie prowadzony – każdy wpis jest starannie przygotowany i zbiera niemałą liczbę aktywności fanów. Rok temu Góralek było blisko 550 tysięcy, w tym roku jest ich już prawie 900 tysięcy.

 

Trzecią pozycję oddały M&M’s Polska – na rzecz Tic Tac – Świeżość w 2 słowach. Kolorowe drażetki zapikowały aż na piątą pozycję – dziwna sprawa, przy tak dużych nakładach na reklamę telewizyjną.

 

Tym samym, czwarte miejsce zajął Mentos PL, który wcześniej zwany był I love Mentos.

 

Słabo wypadły WINIARY (blisko 350 tys fanów), które ledwo załapały się do tegorocznego rankingu, podczas gdy rok temu były na miejscu 10. – o pięć pozycji wyżej. Do pierwszej piętnastki awansował Kit Kat oraz Milka (trudno uwierzyć, że takiej marki rok temu w niej nie było).

 

Z pierwszej piętnastki sprzed roku wyleciały: Crunchips, Berlinki Kręcą oraz Moja Fantasia.

 

 

Zostaw odpowiedź